Shaklee Labuan: Susah menghafal? Susah mengingat? jemput baca...

Sempena bulan promosi Lecithin, saya nak kongsikan testimoni saya sebagai seorang pelajar universiti separuh masa. 

Bila sebut ja "Lecithin" atau terbaca kat mana-mana, apa yang terlintas pada otak anda? Pecah lemak, Kurus, slimming kan? Ramai tidak tahu fungsi lecithin ini jauh lebih dari sekadar bakar lemak... 

Saya pelajar universiti separuh masa di Open Universiti Malaysia dengan mengambil jurusan sarjana muda pengurusan keselamatan & kesihatan pekerjaan. Pada masa yang sama saya juga full time Pengedar Sah Shaklee, full time housewife di mana jadual saya sungguh padat. Entry saya hari ini adalah saya ingin berkongsi dengan anda tentang testimoni saya selepas amalkan set minda Shaklee. 
Lecithin shaklee; Omega shaklee; Bcomplex: set kecerdasan minda; Shaklee labuan
Saya memang amalkan hampir kesemuaan produk Shaklee tetapi hari ni saya hanya fokus pada Set Kecerdasan Minda ini. Sayang betul masuk tahun ke-3 saya study baru saya kenal Shaklee. Selepas saya amalkan memang membantu saya menghafal. 

Jurusan saya ni banyak hafal akta, dulu baca berkali-kali pun tak pandai nak faham dan tak pandai nak ingat. Selepas amalkan Lecithin dan Omega secara konsistent memang membantu saya dalam pelajaran saya. Serious, sebelum itu pointer sy pernah 1.06 ja sampai kena warning. Study part time ni agak susah disebabkan fokus kita dibahagikan. Badan pun sering penat disebabkan judual yang padat. B-complex memang banyak membantu untuk memberi tenaga.

Syukur saya sempat tamat pengajian pada masa yang ditetapkan, sepanjang 5 tahun saya study part time, permulaan 2 tahun tu memang saya rasa nak give up. Disebabkan tidak pandai mengurus masa dan badan sering penat. Saya tak nak over claim yang Shaklee banyak membantu saya, tetapi ini memang pekara benar. Orang kata tak kenal memang tak cinta. Dulu sebelum saya kenal Shaklee memang saya tak cinta pun Shaklee. Rasa Shaklee ni macam semua supplement di farmasi. 

Kepada anda yang sedang study atau mempunyai adik-adik atau anak-anak yang study dan sering tak dapat fokus cuba bagi ni Lecithin dan Omega. Kanak-kanak yang umur 1 dah boleh amalkan, picit dalam makanan atau susu mereka. Kena amalkan secara konsistent untuk kesan yang optimum. 

Omega shaklee; shaklee labuan; set minda; shaklee kudat; shaklee tawau; shaklee lahad datu
RM136.00 (90Biji)

lecithin; shaklee labuan; tajamkan minda; set student; susah menghafal; tips study
RM52.50 (180Biji)

Jika anda rasa Omega agak mahal boleh cuba lecithin dahulu, bulan ini February 2017 adalah bulan promosi hebat untuk Lecithin. Buy 1 Free 1 dengan harga RM52.50

Ingat kena konsistent tau! produk Shaklee bukan ubat, ia adalah supplement. 


Baca Lanjut : Promosi Buy 1 Free 1 

tips study part time; graduating; alicia shaklee; omega dan lecithin; lecithin buy 1 free 1

Nak umumkan juga, I'm graduating!!!! Convo hujung tahun ni... harap dapat convo sama suami tercinta.

Promosi berlangsung sehingga kehabisan stok... 


Hubungi kami untuk buat tempahan produk Shaklee serta dapatkan harga istimewa💓

✎ msg/whatsapp: 014-8715350
✍ pm fb: Alicia Dania Lee
 email: aliciadanialee@gmail. com
IG : Alicia_Shaklee
* Free postage seluruh Malaysia. 

Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik ini?
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda:- Nama: Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee (Malaysia) COD (Cash On Delivery) untuk kawasan:- Labuan, Kota Kinabalu, Kota Marudu, Tawau, Spitang, Kudat, Kuching, Lawas, Port Dickson, Penang
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Instagram : Alicia_Shaklee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Setiap pembelian supplement Shaklee dengan kami, akan mendapat FREE CONSULTATION cara makan yang berkesan! jadi, jangan lepaskan peluang!!

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top