SHAKLEE TAWAU: Perjalanan hamil, pantang dan menyusu saya sungguh bermakna bersama ESP

Selalu kita dengar ESP untuk kulit cantik, ESP untuk kurus dan kali ni ESP yang buatkan Puan Suriana mempunyai perjalanan hamil, berpantang dan menyusu yang sungguh bermakna untuk puteri pertama mereka.... Jom kita baca apa testimoni LIVE Puan Suriana. 

Shaklee Tawau; Duta Shaklee; Set menyusu shaklee; Set pantang Shaklee; Testimoni hamil Shaklee; susu banyak; Kulit catik; kurus waktyu menyusu


Semasa hamil, berpantang dan menyusu saya amalkan esp ni..apa yang saya dapat?? ✔tenaga yang berpanjangan✔berat turun✔kulit yang cantik..
Kata Puan Suriana

Sebelum ini Puan Suriana atau nana pernah mengalami keguguran semasa kandungan 3 bulan, dari situ lah nana hubungi saya untuk dapatakan konsultasi untuk kesihatan beliau. Selepas nana amalkan set kesihatan asas (Vita Lea, B-complex, ESP, Ostematrik, Vita C) dan selepas beberapa bulan, Alhamdulilah... nana hamil lagi... dan nana teruskan set hamil sehingga kini perjalan menyusu nana amat bahagia..... Tak pernah risau susu tak cukup, tak risau berat naik, kulit nana dan baby pun sangat cantik. 

Jika anda tengah hamil, berpantang atau menyusu boleh la hubungi Nana untuk konsulatsi percuma.

Jangan segan untuk hubungi Nana

Shaklee Tawau 
Facebook : Suriana Nana 
HP : 011-3570 3094



Kami menawarkan perhidmatan post PERCUMA seluruh Malaysia. Jadi jangan malu untuk hubungi kami...  014-8715350

Bulan ini ESP harga RUNTUH!!!
Klik -> BACA 
Klik -> BACA 😉
😉loktgr
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top