SHAKLEE LABUAN: Free Membership Seumur Hidup... Berminat?

Sekarang nak mula bisnes mana ada free kan? Nak berniaga kecil-kecilan pun perlu modal beratus. Nak join MLM paling murah pun RM30 itupun kena renew setiap tahun. Malas la, kalau nak renew -renew ni.. sebab setahun cepat berlalu, belum ada untung lagi kena renew pula membership. 

Mai, saya nak cerita dalam Shaklee kita boleh mula bisnes dengan modal KOSONG atau isitilah lagi TANPA MODAL. Saya adalah salah satu member yang mula bisnes shaklee tanpa modal dan kini saya menjana 4 angka setiap bulan dengan tanpa renew membership. 100% bonus masuk akaun saya tau. Bestkan?

Dengan taraf ekonomi sekarang, semua perlukan pendapatan sampingan tetapi tidak cukup modal untuk bermula. Tak pa, saya sedia membantu anda.... 

Mula bisnes tanpa modal; Shaklee Labuan; Jana pendapatan; Bisnes rendah risiko; shaklee; free membership Shaklee

Seorang  kawan saya nak beli Meal Shake dan Omega untuk anak yang menghidap asma, pastu nak beli vita lea iron formula dan B-complex untuk suami yang sibuk mencari rezeki untuk keluarga, Omega dan Ostematrik pula untuk ibunya yg sering mengadu sakit tulang.... 

Apabila saya kira tinggal sikit lagi ni dia akan layak member percuma...

Lepas couching, tadi pagi order lagi Vita E dan Vita C katanya jiran yang order sebab dia kongsi kebaikan dengan jiran. Kawan saya ni memang amalkan Vita E dan Vita C. Sekali kira dah dapat free member seumur hidup jimat RM85, ada cash bonus 5% dan dapat harga member. Sungguh Jimat..

Lepas ni si kawan dah boleh mulakan bisnes Shaklee dan dia akan jadi suri rumah bekerjaya inshallah ...
😉
Siapa nak saya bimbing dapatkan free member PM or contact saya 014-8715350
Lepas dapat free member anda dah boleh teruskan dengan bisnes shaklee. Senangkan? 

Di mana jua anda berada kami juga mempu bimbing anda.. sekarang teknologi dah canggih. 
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top