Shaklee Labuan: Kalau produk Shaklee bagus, kenapa tidak boleh jual di pasar raya?

Persoalannya -> Kenapa produk Shaklee tidak boleh dijual di pasar raya, jika produk ini ada kelulusan KKM dan JAKIM? 

Customer : Dimanakah saya boleh dapat stok Shaklee setelah habis?
Alicia : Puan boleh call saya saja, dan saya akan buat penghantaran.
Customer : Di mana kedai kamu? Saya terus beli di Kedai la senang... Tak perlu la nak hantar. 

Ok, jangan risau setiap pertanyaan anda saya akan jawab.. Saya juga buat entry ini untuk downline-downline saya sebagai rujukan sebab saya pasti mereka juga pernah hadapi situasi ini. 
Shaklee labuan; Shaklee tiada kedai; Kenapa Shaklee tiada di Kedai?; shaklee bagus

Bagaimana ingin tahu produk Shaklee selamat? 
Klik Disini -> Baca lanjut  

Tak semua barang yang jual di pasar raya besar itu selamat untuk anda dan keluarga, percaya ka tak? Rokok? makan ringgan? minuman berkarbonat? makan-makan tiruan dan sebagainaya... 

pasti dalam hati anda berkata " betul juga". Sebab itu lah, kita harus tahu apa yang kita makan terutamanya makanan tambahan seperti vitamin ini. 

Kenapa produk Shaklee tidak boleh jual di pasar raya? 

Banyangkan sekiranya produk Shaklee dijual di Pasar Raya besar tentulah orang bermodal kecil seperti saya ni tak berpeluang berniaga produk Shaklee. Pasar raya kan besar, pasti mempunyai lebih banyak customer berbanding saya yang tak ada kedai. Jadi, akhirnya pengusaha pasar raya besar akan menjadi semakin kaya dan pemodal kecil seperti saya akan menjadi semakin jauh ketinggalan di belakang. 

Kesimpulannya, Shaklee mahu tolong mereka yang nak berniaga dengan risiko rendah serta bermodal kecil. 

Banyangkan lagi, jika produk Shaklee dijual di pasar raya. Anda hanya "walk-in" ambil produk yang anda rasa sesuai untuk anda dari rak dan bayar di kaunter kemudia berlalu pergi. Makan sendiri tanpa konsultasi produk... *Saya tak dapat nak bayangkan* 

Ya, tanpa "human touch" iaitu tiada konsultasi produk secara berterusan dan penjual kepada pembeli. Di Shaklee, kami sebagai pengedar bukan sekadar menjual ia merangkumi servis konsultasi. 

Konsulatsi sangat penting sebab memastikan anda ambil produk yang sesuai dan cara makan yang betul juga. Supaya anda mendapat manfaat paling maksimum daripada kebaikan produk Shaklee. 


Berbalik kepada soalan di awal artikel, tak semua produk yang jual di pasar raya besar tu bagus dan mencapai standard bangus. Produk Shaklee memang berkualiti, selamat dan berkesan. 
Berminat nak menjana pendapatan? BACA SINI dan hubungi saya 014-8715350
------------------------------------------------------
Jom Sihat dan Berjaya, Sertai kami
Bagaimana ingin menjadi ahli?

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : Alicia Dania Lee
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Labuan, Kota Kinabalu, Lawas, Kuching, Tawau, Limbang, Penang, Kudat
Shaklee ID [ No : 1030636 ]
Contact No : 014-8715350
Email : alicia_ai87@hotmail.com
FB : Alicia Dania Lee
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee yang berilmu dengan ID 1030636 . Anda boleh dapatkan produk Shaklee dari saya.

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top